لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک و مینی کیس استوک

لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک و مینی کیس استوک

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پوشاک الیاف طبیعی ( تن پوش پارسی )

  1. چه تفاوتی با سایر لباس‌های موجود در بازار دارد؟
  2. آیا پارچه‌های الیاف طبیعی از دوام و طول عمر خوبی برخوردارند؟
  3. به چه لباس‌هایی الیاف طبیعی می‌گویند؟

هر ساله میزان قابل توجهی لباس تولید و روانه بازار می‌شود اما نکته مهمی که بیشتر افراد درباره آن بی‌اطلاع هستند، میزان صدمه‌ای است که صنعت پوشاک به طبیعت وارد می‌کند. جالب است بدانید که الیاف به کار رفته در تولید پارچه را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد. دسته اول شامل الیاف طبیعی می‌شود که بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارد و دسته دوم الیاف مصنوعی هستند.

برای تولید الیاف مصنوعی از رنگ‌های شیمیایی و موادی استفاده می‌شود که می‌توانند آثار بسیار مخربی بر روی طبیعت داشته باشند؛ بنابراین اگر شما نیز جزو افرادی هستید که نسبت به محیط اطرافتان احساس مسئولیت می‌کنید و علاقمندید که برای حفظ محیط زیست به سراغ محصولات دوستدار طبیعت بروید؛ ما به شما خرید پوشاک الیاف طبیعی را پیشنهاد می‌کنیم.

پوشاک الیاف طبیعی علاوه بر این که سازگاری زیادی با محیط زیست و همچنین سلامت انسان دارند، از مزایای دیگری نیز برخوردارند که ما در ادامه به طور مفصل آن‌ها را شرح خواهیم داد.

.:: جهت خرید در واتساپ روی لینک زیر کلیک کنید ::.

واتساپ

منظور از الیاف طبیعی چیست ؟
امروزه تعداد فروشگاه‌هایی که به صورت اختصاصی به فروش پوشاک الیاف طبیعی می‌پردازند بسیار زیاد شده است؛ به طوری که احتمالاً برای شما نیز این سؤال به وجود آمده که لباس‌های الیاف طبیعی از چه چیزی ساخته می‌شوند؟ و چه تفاوتی با سایر لباس‌های دیگر دارند؟
در ابتدا بهتر است بدانید که الیاف طبیعی به دو دسته الیاف گیاهی و الیاف جانوری تقسیم‌بندی می‌شوند که هر دوی آن‌ها از طبیعت به دست می‌آیند. انسان‌ها به کمک علم و تکنولوژی توانسته‌اند علاوه بر الیاف جانوری مانند مو و پشم حیوانات، از الیاف گیاهی نیز برای تولید پارچه‌هایی با کیفیت استفاده کنند.

 یکی از پارچه‌های الیاف طبیعی که از محبوبیت زیادی برخوردار است و بسیاری از لباس‌هایی که به نام الیاف طبیعی شناخته می‌شوند از آن تولید شده‌اند، لینن است. این پارچه را یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌های تولید شده توسط بشر محسوب می‌شود. پارچه لینن از نوعی گیاه به نام کتان تولید می‌شود که برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.


به جز کتان، پوشاک الیاف پنبه نیز جزو پرطرفدارترین لباس‌های الیاف طبیعی محسوب می‌شوند. الیاف جانوری نیز همان‌طور که نامش پیداست منشأ حیوانی دارد. پشم و ابریشم جزو الیاف طبیعی جانوری به شمار می‌روند. انسان‌ها سالیان زیادی است که برای تولید لباس از پارچه‌های پشمی استفاده می‌کنند.

لباس‌های پشمی برای پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند و می‌توانند به طور کامل بدن را از سرما محافظت کنند. پارچه‌های ابریشمی نیز به دلیل قیمت و جلوه براق و بسیار زیبایی که دارند؛ برای تولید لباس‌های فاخر مناسب هستند.

پوشاک الیاف طبیعی

پوشاک الیاف طبیعی

 

چرا پوشاک الیاف طبیعی بخریم؟
به غیر از این که پوشاک الیاف طبیعی کمترین صدمه را به طبیعت وارد می‌کنند و کاملاً تجدید پذیر هستند از مزایای بی‌شمار دیگری نیز برخوردارند که باعث شده بخش زیادی از مردم در سال‌های اخیر به سراغ خرید پوشاک الیاف طبیعی بروند. همچنین پارچه‌های الیاف طبیعی یک ویژگی بسیار مهم دارند که آن نوع بافت پارچه است. پارچه‌های الیاف طبیعی با کیفیت، بافتی کاملاً فشرده و محکم دارند؛ با این حال هوا به راحتی از منافذ آن عبور می‌کند. رد و بدل شدن هوا از پوشاک الیاف طبیعی یک امتیاز بسیار بزرگ برای کسانی است که دوست دارند در هوای گرم یک لباس خنک و سبک داشته باشند.

 این پارچه‌ها برخلاف پارچه‌هایی که با استفاده از مواد شیمیایی و مصنوعی تولید می‌شوند، به بدن نمی‌چسبند و احساس بدی را در هوای گرم برای شما به وجود نمی‌آورند. همچنین همان‌طور که پارچه‌های الیاف طبیعی با منشأ گیاهی برای بهار و تابستان مناسب هستند، پارچه‌های الیاف طبیعی جانوری نیز برای فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان کاربرد بیشتری دارند.

لباس‌هایی که با این نوع الیاف طبیعی تولید می‌شوند، به خوبی گرمای بدن را حفظ می‌کنند. پوشاک الیاف طبیعی تنوع زیادی دارند. شلوار، دامن، انواع تن‌پوش، شال، پیراهن‌های زنانه و مردانه و… از جمله لباس‌های الیاف طبیعی پرطرفدار در بازار به شمار می‌روند. خوشبختانه در سال‌های اخیر طراحی و رنگ‌بندی این نوع لباس‌ها بسیار بیشتر شده به طوری که باید با اطمینان گفت که همه افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از پوشیدن لباس‌های الیاف طبیعی لذت ببرند. قیمت مناسب، کیفیت بالا، طول عمر زیاد و طراحی‌های زیبا و متنوع از دیگر ویژگی‌های لباس‌های الیاف طبیعی هستند.

نکات مهمی که باید درباره پوشاک الیاف طبیعی بدانید!
یک مانتو یا پیراهن الیاف طبیعی می‌تواند بهترین انتخاب برای فصل تابستان باشد؛ اگر با نحوه صحیح نگهداری و شستشوی این نوع پوشاک آشنایی کامل داشته باشید و به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید. برای حفظ کیفیت پوشاک الیاف طبیعی نیز مانند هر لباس دیگری باید به نکاتی برای نگهداری و شستشوی آن‌ها توجه کنید.

روش شستشوی صحیح و اتوکشی لباس‌های الیاف طبیعی بر روی لیبلی که به لباس‌ها متصل هستند، نوشته شده است. بر روی این لیبل‌ها علامت‌هایی وجود دارد که به شما اطلاعات بسیار مهمی مانند دمای مناسب برای شستشو و یا امکان اتوکشی لباس را می‌دهند؛ اما به طور کلی نحوه صحیح شستشو و نگهداری از لباس‌های الیاف طبیعی بر اساس نوع پارچه عبارت‌اند از

  • پارچه‌های پنبه‌ای: معمولاً در پارچه‌های پنبه‌ای از مقداری الیاف دیگر نیز استفاده می‌کنند تا لباس بر اثر شست و شو آب نرود. بهتر است برای شستن پوشاک الیاف پنبه از آب سرد استفاده کنید و آن‌ها را با حرارت بالا خشک نکنید تا کیفیت پارچه حفظ شود.
  • پارچه‌های کتان: بسیاری از پوشاک الیاف طبیعی از جنس کتان هستند. معمولاً لباس‌های کتان قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند. با این حال بهتر است قبل از شستشو دمای آب را تنظیم کنید زیرا آب داغ می‌تواند باعث از بین رفتن رنگ لباس شود. نکته دیگری که باید در مورد لباس‌های کتان به آن توجه کنید، نحوه اتوکشی این نوع لباس‌ها است. لباس‌های کتانی را پشت و رو کرده و از اتو بخار برای اتوکشی استفاده کنید.

پارچه‌های پشمی: پارچه‌های پشمی بسیار حساس هستند؛ بنابراین حتماً به دستورالعمل‌هایی که بر روی اتکت لباس نوشته شده توجه کنید. همچنین بهتر است لباس‌های پشمی را با دست بشویید و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

  • سید حسن مرتضوی
  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی

اگر می‌خواهید فضایی دلنشین و شکوهمندی در داخل ساختمان خود به وجود آورید، از سنگ مرمریت دهبید اسپایدر استفاده کنید. شکوه و جلا این نوع سنگ بیشتر به خاطر رگه‌های طلایی رنگ روی آن است که به تار عنکبوت شبیه هستند. این نوع سنگ‌ها را با نام دهبید اسپایدر یا دهبید مشکی می‌شناسند.

 امروزه استفاده از این سنگ‌ها برای ایجاد فضایی دلنشین و البته مدرن در بسیاری از ساختمان‌ها بسیار است. سنگ اسپایدر دهبید با پس زمینه مشکی رنگ یا قهوه‌ای سوخته‌اش و رگه‌هایی طلایی رنگش در دسته سنگ‌های مرمریت تیره قرار گرفته و جزو زیباترین و شیک‌ترین انواع سنگ‌ها برای استفاده در دکوراسیون داخلی منازل می‌باشد.

جهت دریافت مشاوره در واتساپ اینجا کلیک کنید یا با 09371533399 در واتساپ در ارتباط باشید

آشنایی با سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ اسپایدر دهبید در دو رنگ پس زمینه مشکی و قهوه ای سوخته وجود دارد، شما بسته به محیطی که قرار است از این سنگ‌ها برای دکوراسیون آنجا استفاده کنید، می‌توانید یکی از این انواع این رنگ‌ها را سفارش دهید.

پس از اینکه سنگ‌های دهبید اسپایدر در معادن‌شان استخراج می‌شوند، در ابعاد مختلفی مانند تایل، طولی، اسلب و … برش داده می‌شوند. اگر می‌خواهید که زیبایی سنگ اسپایدر دهبید بیشتر به چشم بیاید، بهتر است که این سنگ را با ابعاد اسلب خریداری کنید چرا که زیبایی چشم‌نواز این نوع سنگ‌ها در این ابعاد بسیار خیره‌کننده است.

سنگ مشکی دهبید بنا بر رگه‌های طلایی که روی آن وجود دارد به درجه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. یعنی تقسیم‌بندی این سنگ‌ها بر اساس رگه‌های طلایی موجود روی آنهاست

برای اینکه استحکام سنگ‌های مرمریت بیشتر شود، از توری در پشت‌شان استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید سنگ اسپایدر دهبید در ابتدا با یک کارشناس نصب سنگ فعالیت می‌کند مشاوره داشته و سپس مناسب‌ترین نوع این سنگ‌ها را برای محیط داخلی ساختمان‌تان خریداری کنید.

کاربرد سنگ اسپایدر دهبید

از سنگ‌های اسپایدر دهبید به دلیل زیبایی خیره‌کننده ای که دارند می‌توان در محیط‌های مختلفی استفاده کرد. البته توجه کنید که استفاده از این سنگ‌ها در فضاهایی که نور خورشید در آنجا وجود دارد مناسب نیست چرا که ساب و رنگ‌شان را از دست خواهند داد. در زیر برخی از فضاهایی که می‌توانید برای آنجا از این نوع سنگ‌‌ها استفاده کنید را ذکر می‌‌کنیم.

  • سنگ‌فرش و نمای داخلی ساختمان
  • دیوار لابی
  • حاشیه آسانسور
  • برای فضاهایی که قصد دارید آنجا را به محیطی لوکس تبدیل کنید.

شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان فروش این نوع سنگ‌ها و همچنین کسانی که در زمینه نصب‌شان فعالیت می‌کنند، در زمینه کاربرد آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. با مشاوره با کارشناسان می‌توانید از این سنگ‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرده و محیطی زیبا و دلنشین را برای خود به ارمغان آورید.

ویژگی‌های سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

این سنگ دارای مزایا و ویژگی‌های مختلفی است که آن را نسبت به سایر سنگ‌های مرمریت متمایز ساخته و باعث می‌شود که افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی و مزیت این نوع سنگ‌ها همان رگه‌های طلایی رنگ روی آنهاست که زیبایی‌شان را بیش از هر سنگ دیگری می‌کند. از جمله سایر ویژگی‌ها و مزایای سنگ مشکی دهبید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب آب در مقدار خیلی کم
  • مقاومت سایشی بالا
  • شفافیت و براقیت بالا
  • سنگی مناسب برای مکمل در کنار سنگ‌های روشن

این ویژگی‌ها باعث شده تا افراد زیادی تمایل داشته باشند که از این نوع سنگ‌ها در دیواره یا سنگ‌فرش محیط داخلی ساختمان‌شان استفاده کنند.

تشخیص کیفیت سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

اگر می‌خواهید از کیفیت و درجه یک سنگ اسپایدر دهبید اطلاع پیدا کنید باید به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید. از جمله این پارامترها می‌توان به نوع سنگ، نداشتن پوسیدگی یا ناخالصی در سنگ، حداقل بازی رنگ و سورت دقیق، لب‌پر نبودن سنگ، نحوه حمل و ارسال سنگ به مکان مورد نظر، ساب سنگ، گونیا بودن ابعاد آن، قطر سنگ و نوع متریالی که در فرآیند تولید استفاده شده اشاره کرد.

برای خرید سنگ مرمریت باکیفیت بهتر است که به سراغ مراکز خرید معتبر بروید. این مراکز به طور کامل شما را در زمینه خرید سنگ اسپایدر دهبید باکیفیت راهنمایی خواهند کرد و قدم به قدم همراه‌تان خواهند بود تا سنگ را با بالاترین کیفیت در فضای مورد نظر خود نصب کنید. اغلب فروشندگان سودجو ممکن است با فروش سنگ‌های بی کیفیت به قیمت اصلی می‌خواهند که مشتریان را در دام خود بیندازند؛ در گام اول بهتر است شما به اعتبار مرکز خرید مورد نظر توجه کنید تا در دام چنین افرادی نیفتید!

قیمت سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

قیمت‌گذاری سنگ‌های مرمریت بر اساس فاکتورها و معیارهای مشخصی تعیین می‌شود. فروشندگان این نوع سنگ‌ها معمولاً بر اساس سایز، ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشتری قیمت سنگ‌ها را تعیین می‌کنند. علاوه بر این موارد دیگری از جمله کیفیت فرآوری از نظر ساب، برش و توری نیز در قیمت این سنگ‌ها تاثیرگذار هستند. سورت بندی، قد و قواره کوپ سنگ و درجه بندی کیفی آن نیز روی قیمت اصلی سنگ تاثیر می‌گذارد. در نهایت فروشنده سنگ با توجه به میزان سود واسطه‌ای که روی محصول می‌کشد، قیمت اصلی را تعیین کرده و آن را به مشتریان می‌فروشد.

شما برای خرید سنگ مرمریت دهبید اسپایدر با قیمت مقطوع و مناسب باید به سراغ فروشندگانی بروید که این محصول را با سود واسطه اندکی می‌فروشند. این امر موجب می‌شود تا در پرداخت هزینه‌های خرید این سنگ‌ها صرفه‌جویی کنید.

خرید سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

امروزه از سنگ‌های مرمریت اسپایدر استقبال زیادی می‌شود و دلیل در تمام ویژگی‌ها و مزایایی است که در طی این مطلب به آنها پرداختیم. امروزه کمتر کسی به سراغ سنگ‌ها و نماهایی با طراحی‌های معمولی می‌رود و همه به دنبال سنگ‌هایی با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد هستند تا بتوانند به این شکل فضایی دنج و زیباتر به محیط مورد نظرشان هدیه دهند. شما نیز اگر قصد خرید سنگ برای طراحی نمای داخلی ساختمان دارید، بهتر است به سراغ سنگ مرمریت دهبید اسپایدر بروید چرا که این سنگ‌ها شکوه و گرمی خاصی به محیط بخشیده و فضای دنج و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

همانطور که گفتیم فروشندگان سودجوی زیادی برای این نوع سنگ‌ها وجود دارد که سنگ را با کیفیتی اندک به فروش می‌رسانند. پس قبل از خریدحتما با شخصی آگاه در زمینه سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشاوره داشته باشید تا در دام چنین افرادی نیفتید.

  • سید حسن مرتضوی
  • ۰
  • ۰

ژل لاغری دوقلو سرد و گرم آیچون بیوتی

ژل لاغری دوقلو سرد و گرم آیچون بیوتی یکی از محصولات بسیار قدرتمند و پرطرف‌دار در زمینه بهداشت، سلامت و مراقبت از بدن است. این محصول حاوی ژل‌های فلفلی و چربی سوز بوده و در فرآیند تولید آن از ژل‌های سرد لیفتینگ چای سبز نیز استفاده‌ شده است.

بنابراین می‌توان گفت ژل لاغری آیچون بیوتی یکی از قوی‌ترین و مؤثرترین محصولاتی است که به‌ منظور کاهش وزن و دستیابی به لاغری طراحی‌ شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌ است.

ژل لاغری دوقلو سرد و گرم چربی سوز

یکی از ویژگی‌های قابل‌ توجه این ژل لاغری این است که با استفاده از این محصول، می‌توانید به کاهش سایز نواحی مختلف بدن خود به‌ صورت کاملا موضعی دست بزنید و تمامی چربی‌های آن را از بین ببرید. از آنجایی‌ که در فرآیند تولید ژل چربی سوز دو قلو سرد و گرم از عصاره گیاهانی از قبیل فلفل چیلی و چای سبز استفاده‌ شده، بنابراین محصول مورد نظر محصولی کاملا گیاهی بوده و عوارض ژل لاغری سرد و گرم به صفر رسیده‌ است.

لازم به ذکر است که ژل فلفلی داغ مورد استفاده در ترکیبات این محصول، برای چربی سوزی مؤثر کاربرد دارد و ژل سرد نیز برای برطرف ساختن افتادگی‌ها در ناحیه شکم به دلیل فرایند چربی سوزی و یا چاق بودن و یا زایمان به کار می‌رود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول لاغری، اثربخشی بسیار سریع آن است. به‌ نحوی‌ که در صورت استفاده صحیح از این ژل، قادر خواهید بود در مدت‌ زمانی کمتر از ۲ هفته به هدف خود دست پیدا کنید و تمامی چربی‌های ذخیره‌ شده در بدن خود را از بین ببرید. این ژل موضعی، این توان را دارد که به افزایش سوخت و ساز چربی‌های موجود در بدن شما اقدام نموده و درنتیجه به لاغری شما کمک کند.

از طرف دیگر مصرف ژل لاغری دو قلو سرد و گرم آیچون بیوتی باعث می‌شود تا شما بتوانید تمامی مواد مضر متابولیک پوست خود را دفع نمایید. این ژل لاغر کننده می‌تواند لایه رویین و مرده پوست شما را از بین برده و به تمیز شدن و شفافیت آن نیز کمک کند.

در صورت استفاده صحیح از این محصول، قادر خواهید بود چین و چروک‌های موجود در پوست خود را نیز از بین ببرید. با مصرف این ژل، دیگر نیازی به رژیم غذایی و یا ورزش زیاد نیز نخواهید داشت. چراکه این ژل می‌تواند به‌ صورت موضعی عمل کند و نواحی مختلف بدن را لاغر سازد.

طرز استفاده از ژل چربی سوز دو قلو

صفر بودن عوارض ژل لاغری سرد و گرم آیچون بیوتی و جوابدهی و تاثیر فوق‌العاده‌ این محصول، موجب شده تا این ژل از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات مراقبتی و بهداشتی باشد. لازم است بدانید که در صورتی می‌توانید از خواص این محصول بهره‌مند گردید که طرز استفاده از ژل چربی سوز دو قلو را بدانید.

این ژل لاغری را باید به‌ صورت ۲ ماه به‌ صورت پیوسته مورد استفاده قرار دهید تا پس‌ از گذشت مدت‌زمان ۲۰ روز تأثیرات قابل‌ توجه آن را مشاهده کنید.

پیش‌ از استفاده از این ژل، در هنگام صبح، باید محل مورد نظرتان را با استفاده از آب و صابون به‌ طور کامل شستشو دهید. سپس چند قطره از ژل قرمزرنگ را بردارید و بر روی محل مورد نظر قرار دهید. لازم است بدانید که این میزان باید به اندازه‌ای باشد که محل مورد نظرتان را چرب نماید.

پس‌ از قرار دادن ژل قرمزرنگ بر روی محل مورد نظرتان، باید در مدت‌ زمان ۳ تا ۵ دقیقه به ماساژ آن بر روی موضع مورد نظرتان اقدام کنید.

پس‌ از آن نیز باید یک سلفون بر روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و در این فاصله، به ورزش و یا پیاده‌روی اقدام نمایید. این مدت‌زمان باید در حدود ۴ ساعت طول بکشد. پس‌ از گذشت این مدت‌زمان نیز می‌توانید ژل را به‌ طور کامل شستشو دهید.

طرز استفاده از ژل سبزرنگ ( ژل لاغری دو قلو سرد و گرم آیچون بیوتی ) به این نحو است که باید هنگام شب، آن را بر روی محل مورد نظرتان قرار دهید و با استفاده از یک سلفون، آن را به‌ طور کامل بپوشانید تا صبح شود. هنگام صبح می‌توانید آن را شستشو دهید. این محصول را به صورت اورجینال از چنارو خریدارید کنید.

  • سید حسن مرتضوی
  • ۰
  • ۰

ماسک ستاره دریایی آنیا

همان‌طور که می‌دانید پوست نواحی مختلف بدن و صورت بنا به دلایل مختلفی دچار تیرگی می‌گردد. از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به زایمان اشاره‌ کرد و یا افزایش سن، ژنتیک، تعریق زیاد، تغییرات هورمونی و… را نام برد. ماسک ستاره دریایی آنیا محصولی بسیار قدرتمند است که برای برطرف ساختن این مشکلات طراحی و تولید شده‌ و در اختیار خریدارن و متقاضیان قرار می­گیرد.

بنابراین در صورتی‌ که قصد دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمام تیرگی‌های موجود در نقاط مختلف بدن خود را از بین ببرید، استفاده از این ماسک را در برنامه خود قرار دهید. در این مقاله قصد معرفی این ماسک و بیان برخی از ویژگی‌ها و مزایای این محصول را داریم.

معرفی ماسک آنیا و ویژگی‌های آن

این ماسک محصول برند آنیا ania یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرطرف‌دار بهداشتی و مراقبت از سلامت بدن است. این محصول به معجزه‌گری معروف شده، چراکه ویژگی‌های قابل‌ توجهی دارد. از جمله ویژگی‌های این محصول بهداشتی می‌توان به از بین برندگی کامل تیرگی‌های بدن اشاره کرد.

بنابراین می‌توانید با استفاده از ماسک ستاره دریایی اصل برند آنیا، تمامی تیرگی‌ها در نقاط مختلف خود را از بین ببرید. از جمله این نواحی می‌توان به زیر بغل، کشاله ران، آرنج‌ها، زانوها و یا قوزک پا اشاره کرد. این محصول می‌تواند پوست دست‌های شما را نیز روشن نموده، تمامی تیرگی‌های آن را درمان کند.

ماسک ستاره دریایی اصل برند آنیا برای روشن کنندگی و برطرف ساختن تیرگی‌های واژن و ناحیه تناسلی بانوان نیز محصولی بسیار مناسب و پرکاربرد است. این محصول بهداشتی می‌تواند به لایه‌برداری بسیار ملایم از این نواحی اقدام نموده و یا از پیری پوست پیشگیری به عمل آورد.

در فرآیند تولید این محصول، از ترکیبات جوان‌ کننده‌ پوست نیز استفاده شده‌، لذا اثر روشن کنندگی آن بسیار بالا و قدرتمند است. این محصول مراقبتی و بهداشتی، رایحه خوشی هم دارد. بنابراین از این بابت نیز نگرانی نخواهید داشت.

علاوه‌ بر این موارد، این ماسک، محصولی نرم‌ کننده به شمار می‌رود و اثرات مرطوب کنندگی آن فوق‌العاده است. این محصول برای استفاده بانوان و آقایان طراحی‌ شده و به‌ ویژه توانسته نظر بانوان را به خود جلب نماید.

این نوع از ماسک روشن کننده و نرم کننده را می‌توانید در حجم ۲۵۰ میلی‌ لیتری و به‌ صورت کاملا اصل و اورجینال خریداری نموده و از ویژگی‌ها و مزایای قابل‌ توجه آن بهره‌مند گردید.

طریقه مصرف ماسک ستاره دریایی آنیا

برای این‌ که بتوانید با استفاده از این محصول، تیرگی‌های نواحی مختلف بدن خود را از بین برده و از خواص نرم کنندگی آن برخوردار گردید، باید به طریقه مصرف صحیح آن توجه داشته باشید. برای استفاده صحیح از این محصول لازم است در ابتدا محل مورد نظر خود را با استفاده از صابون به‌ طور کامل شستشو دهید و سپس خشک نمایید. تا از این طریق تمامی منافذ پوستی شما باز شده و آماده استفاده از ماسک گردد.

پس‌ از این کار می‌توانید مقداری از ماسک را به‌ صورت تقریبا غلیظ بر روی محل مورد نظرتان قرار دهید. این ماسک باید به‌ طور کامل پوست شما را پوشش دهد. توجه داشته باشید که نباید ماسک مورد نظر خود را بر روی پوست خود ماساژ دهید. تا ماسک این فرصت را به دست آورد تا به طور کامل توسط پوست شما جذب گردد.

پس‌ از گذشت مدت‌ زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می‌توانید محل مورد نظر خود را شستشو دهید. برای این‌ که بتوانید نتیجه مطلوب و مورد نظر خود را از مصرف این ماسک به دست آورید لازم است در طول هفته، ۳ بار این کار را انجام دهید.در صورتی‌ که بتوانید این محصول را به درستی و به‌ موقع استفاده کنید در دوران کوتاه یک‌ ماهه شاهد تأثیرات قدرتمند آن خواهید بود.

اگر بتوانید به خرید این محصول به‌ صورت کاملا اصل و اورجینال دست بزنید، از عوارض ماسک ستاره دریایی آنیا نیز برکنار خواهید بود. چراکه اگر این محصول به‌ صورت تقلبی خریداری شود، می‌تواند حساسیت‌هایی را برای پوست شما به وجود آورد. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که تاریخ مصرف این محصول نیز نگذشته باشد. در این‌ صورت عوارض ماسک ستاره دریایی آنیا به صفر خواهد رسید. این محصول را به صورت اورجینال از چنارو خریدارید کنید

  • سید حسن مرتضوی
  • ۰
  • ۰

شیاف ماریانا جذبی شاندرمن

بسیاری از بانوان پس‌ از زایمان‌های طبیعی، از گشادی واژن رنج می‌برند. مشکلی که ممکن است در اعتماد به‌ نفس بانوان و روابط جنسی آن‌ها اثر گذار باشد.داین افراد می‌توانند به‌ جای استفاده از راهکارهایی از قبیل عمل‌های زیبایی که مخارج بسیار بالایی هم دارد، از راهکارهای طبیعی و آسان‌تر برای برطرف ساختن این مشکل استفاده نمایند.

شیاف ماریانا جذبی شاندرمن محصولی است که برای برطرف ساختن این نوع از مشکلات بانوان، طراحی و تولید شده و به‌ منظور تنگ کنندگی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که شیاف جذبی چیست و سپس برخی از ویژگی‌ها و طریقه مصرف شیاف ماریانا جذبی را بیان نماییم.

شیاف جذبی چیست، ویژگی‌های آن کدام است؟

برای افرادی که علاقه دارند بدانند شیاف جذبی چیست باید گفت، شیاف ماریانا جذبی، یکی از محصولات ویژه آرایشی، بهداشتی و سلامت بدن است. این شیاف به‌ طور ویژه برای زنان متأهل طراحی‌ شده و خواص بی‌نظیری دارد. از جمله خواص این محصول می‌توان به افزایش دادن لذت جنسی زنان اشاره کرد.

شیاف ماریانا جذبی شاندرمن، راهکاری بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه برای تنگ کردن واژن محسوب می‌شود. این محصول با استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون صددرصد گیاهی به‌ وجود آمده است. ماریانا در واقع، نوعی گیاه بوده که در گذشته برای درمان عفونت ناحیه واژن و یا کیست و تخمدان به کار می‌رفته‌، گیاهی که در ترکیبات شیاف مورد نظر موجود بوده و خواص خود را دارا است.

نداشتن عوارض و تأثیرات فوق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شیاف جذبی شاندرمن است. بنابراین با مصرف اولین شیاف ماریانا جذبی تاثیر قابل‌ توجه آن را مشاهده خواهید کرد.

این محصول تاثیر بسیار بالایی دارد و تنگ‌کننده‌ای فوری برای واژن محسوب می‌شود. لذا توانسته محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای در میان بانوان به دست آورد و از جمله محصولات پرفروش مراقبت و بهداشتی به شمار رود. با استفاده از این محصول ویژه، قادر خواهید بود سرد مزاجی خود را نیز درمان نموده، به ارگاسم برسید. از دیگر ویژگی‌های این شیاف می‌توان به خوش‌بو کنندگی آن اشاره کرد.

مصرف شیاف شاندرمن باعث ایجاد طراوت در ناحیه‌ واژن شده و برطرف‌کننده هر گونه خارش و یا التهاب پوستی در این ناحیه نیز است. بسیاری از بانوان به دلیل این‌که این محصول می‌تواند به ایجاد تعادل در ترشحات زنانه کمک کند به مصرف آن روی آورده‌اند.

با مصرف صحیح شیاف ماریانا جذبی شاندرمن می‌توانید انواع قارچ‌ها را از ناحیه تناسلی خود دفع نموده، عفونت‌های موجود در این ناحیه را از بین ببرید. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌توان گفت مصرف شیاف شاندرمن برتری‌های خاصی نسبت‌ به پودرها و شیاف‌های دیگر دارد. برای نمونه می‌توان به درجه خلوص برتر این محصول نسبت‌ به دیگر کالاهای مشابه اشاره کرد.

از طرف دیگر در طراحی این محصول سعی شده سهولت بیشتر مصرف‌کننده نیز در نظر گرفته شود. بنابراین با استفاده از این محصول شاندرمن، با مشکلاتی از قبیل جذب نشدن شیاف مواجه نخواهید شد و یا با نحوه‌ استخراج آن مشکلی نخواهید داشت. در تولید این محصول از مواد افزودنی به‌ منظور شکل‌دهی به پودر و تشکیل آن به‌ صورت قرص و یا شیاف نیز استفاده نشده‌ است.

طریقه مصرف شیاف جذبی شاندرمن

رعایت برخی از نکات موجب می‌شود تا شما از تأثیر قابل‌ توجه این محصول قدرتمند برخوردار گردید. یکی از مهم‌ترین این نکات در نظر گرفتن طریقه مصرف شیاف جذبی شاندرمن است. طریقه مصرف صحیح این محصول به این صورت است که باید برای هفته اول، شیاف مورد نظر را نصف نموده و سپس آن را کمی خیس کنید و به‌ اندازه‌ ۲ بند انگشت داخل واژن قرار دهید.

سپس اندکی استراحت کنید تا شیاف به‌ طور کامل جذب شود. در این‌ صورت نیازی نیست که شیاف مورد نظر را از واژن خارج نموده و یا ناحیه تناسلی خود را شستشو دهید. نصف دیگر این شیاف را باید در هفته دوم، برای بار دوم، به روشی که گفته شد مورد استفاده قرار دهید.

اما از هفته‌های بعد می‌توانید یک عدد از شیاف‌ها را مورد استفاده قرار دهید و نیازی به مصرف بیش‌ از یک شیاف در طول هفته نخواهید داشت. توجه داشته باشید که زنان باردار و یا زنانی که در دوران قاعدگی قرار گرفته‌اند، نباید از شیاف ماریانا جذبی شاندرمن استفاده کنند. این محصول را به صورت اورجینال از چنارو خریدارید کنید.

  • سید حسن مرتضوی
  • ۰
  • ۰

شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن

خوش فرم بودن باسن یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در زیبایی اندام است. افتادگی باسن، باسن تخت یا انباشت چربی بیش از اندازه در قسمت باسن همگی باعث می‌شود اندام شما زیبا و جذاب به نظر نرسد. یک راه حل ساده برای داشتن باسن حجیم، عضلانی و زیبا وجود دارد، توصیه ما به شما استفاده از شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن است.

معمولاً بدن برای حفاظت از اندام‌های لگن چربی را در بخش باسن ذخیره می‌کند. به همین دلیل است که با انباشت چربی زیاد در این بخش باسن حالت افتاده پیدا می‌کند. در برخی از اندام‌ها نیز به طور طبیعی باسن کاملاً تخت و بدون فرم است که این مسأله می‌تواند باعث آزردگی خاطر افراد باشد. استفاده از بهترین شیاف حجم دهنده دائمی باسن می‌تواند چنین مشکلاتی را بدون نیاز به مراجعه به پزشک یا عمل‌های جراحی زیبایی برطرف سازد.

افزایش حجم باسن با شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن

باسن دارای بافت چربی و کمترین میزان رگ‌های خونی است. به همین دلیل مواد مغذی کمتری نسبت به باقی اندام‌های اطراف خود مثل ران، فیله کمر و… دریافت می‌کند. کمبود این رگ‌های خونی باعث می‌شود تا ماهیچه‌های باسن کم توان‌تر بوده و در صورت عدم ماهیچه‌سازی کافی با انباشت چربی در این اندام مواجه شود. حتی در کنار انجام ورزش‌های تخصصی استفاده از مکمل‌های پروتئین ساز می‌تواند به حجم دهی باسن کمک بسیاری کند.

استفاده از حجم دهنده باسن شاندرمن یک انتخاب عالی برای داشتن باسنی خوش فرم و عضلانی است. این مکمل با کمک به ماهیچه‌های باسن برای جذب پروتئین بیشتر و در نتیجه افزایش عضله‌سازی باعث می‌شود که باسن خوش فرم‌تر و عضلانی‌تر باشد.

ویژگی‌های شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن

شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن، بهترین شیاف حجم دهنده دائمی باسن است که بدون هیچ عارضه‌ای به شما در داشتن باسن عضلانی، سفت و خوش فرم کمک می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن آشنا خواهید شد.

  • کاملاً گیاهی و بدون هیچ عارضه جانبی
  • دارای ترکیبات مؤثر در افزایش جذب پروتئین و عضله‌سازی
  • پروتئینه و غنی شده با کلاژن
  • محرک رشد عضلات لگن و باسن
  • کاهش چربی ناحیه باسن و کمک به عضله‌سازی
  • سفت‌کننده و حالت دهنده ران و باسن
  • مقابله با افتادگی باسن

ترکیبات شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن

مکمل گیاهی و کاملاً ارگانیک حجم دهنده باسن شاندرمن دارای ترکیبات بدون عارضه‌ای از جمله روغن کوهان شتر است. مهمترین ترکیبات این شیاف حجم دهنده عبارتند از:

  • فسفر
  • فیبر
  • ویتأمین‌های K، D و C
  • کلسیم
  • عصاره گیاهان دارویی برای تحریک رشد ماهیچه‌ها

این ترکیبات کمک می‌کند تا علاوه بر تحریک ماهیچه‌های باسن برای پروتئین‌سازی بیشتر، میزان رشد و حجم دهی باسن نیز چندین برابر شود.

تأثیر شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن

با توجه به این که بخش زیادی از مواد مغذی توسط اندام اطراف معده و اندام‌های دارای عروق خونی بیشتر جذب می‌شود، باسن با توجه به موقعیتی که دارد نمی‌تواند مواد مغذی را به خوبی جذب نماید. استفاده از مکمل حجم دهی باسن به صورت شیاف باعث می‌شود تا تأثیرگذاری آن چندین برابر شود. جذب مواد مغذی به شکل شیاف بسیار بیشتر است و تأثیرگذاری سریعتری نیز ایجاد می‌کند. این محصول را به صورت اورجینال از چنارو خریدارید کنید.

طریقه مصرف شیاف شاندرمن

بسته‌بندی شیاف شاندرمن به صورت ۹۰ عددی است. در ماه اول باید روزانه دو عدد شیاف استفاده شود و در ماه دوم نیز روزانه یک عدد شیاف مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است قبل از استفاده از شیاف، آن را با کمی آب ولرم مرطوب کنید. همچنین می‌توانید برای روان‌تر شدن استفاده از شیاف، از روغن زیتون یا ژل‌های روان‌کننده نیز استفاده کنید.

اگر قصد دارید دوره استفاده از شیاف را تمدید کنید، بهتر است یک ماه استراحت کرده و دور بعدی استفاده از شیاف حجم دهنده باسن شاندرمن را آغاز کنید.

موارد منع مصرف

افرادی که دارای حساسیت‌های بدنی هستند بهتر است از این محصول استفاده نکنند. همچنین بانوان باردار، افراد زیر ۱۸ سال و بانوان در دوره قاعدگی نباید از این محصول استفاده کنند.

  • سید حسن مرتضوی