لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک و مینی کیس استوک

لپ تاپ استوک

فروش لپ تاپ استوک و مینی کیس استوک

  • ۰
  • ۰

ژل لاغری دوقلو سرد و گرم آیچون بیوتی

ژل لاغری دوقلو سرد و گرم آیچون بیوتی یکی از محصولات بسیار قدرتمند و پرطرف‌دار در زمینه بهداشت، سلامت و مراقبت از بدن است. این محصول حاوی ژل‌های فلفلی و چربی سوز بوده و در فرآیند تولید آن از ژل‌های سرد لیفتینگ چای سبز نیز استفاده‌ شده است.

بنابراین می‌توان گفت ژل لاغری آیچون بیوتی یکی از قوی‌ترین و مؤثرترین محصولاتی است که به‌ منظور کاهش وزن و دستیابی به لاغری طراحی‌ شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌ است.

ژل لاغری دوقلو سرد و گرم چربی سوز

یکی از ویژگی‌های قابل‌ توجه این ژل لاغری این است که با استفاده از این محصول، می‌توانید به کاهش سایز نواحی مختلف بدن خود به‌ صورت کاملا موضعی دست بزنید و تمامی چربی‌های آن را از بین ببرید. از آنجایی‌ که در فرآیند تولید ژل چربی سوز دو قلو سرد و گرم از عصاره گیاهانی از قبیل فلفل چیلی و چای سبز استفاده‌ شده، بنابراین محصول مورد نظر محصولی کاملا گیاهی بوده و عوارض ژل لاغری سرد و گرم به صفر رسیده‌ است.

لازم به ذکر است که ژل فلفلی داغ مورد استفاده در ترکیبات این محصول، برای چربی سوزی مؤثر کاربرد دارد و ژل سرد نیز برای برطرف ساختن افتادگی‌ها در ناحیه شکم به دلیل فرایند چربی سوزی و یا چاق بودن و یا زایمان به کار می‌رود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول لاغری، اثربخشی بسیار سریع آن است. به‌ نحوی‌ که در صورت استفاده صحیح از این ژل، قادر خواهید بود در مدت‌ زمانی کمتر از ۲ هفته به هدف خود دست پیدا کنید و تمامی چربی‌های ذخیره‌ شده در بدن خود را از بین ببرید. این ژل موضعی، این توان را دارد که به افزایش سوخت و ساز چربی‌های موجود در بدن شما اقدام نموده و درنتیجه به لاغری شما کمک کند.

از طرف دیگر مصرف ژل لاغری دو قلو سرد و گرم آیچون بیوتی باعث می‌شود تا شما بتوانید تمامی مواد مضر متابولیک پوست خود را دفع نمایید. این ژل لاغر کننده می‌تواند لایه رویین و مرده پوست شما را از بین برده و به تمیز شدن و شفافیت آن نیز کمک کند.

در صورت استفاده صحیح از این محصول، قادر خواهید بود چین و چروک‌های موجود در پوست خود را نیز از بین ببرید. با مصرف این ژل، دیگر نیازی به رژیم غذایی و یا ورزش زیاد نیز نخواهید داشت. چراکه این ژل می‌تواند به‌ صورت موضعی عمل کند و نواحی مختلف بدن را لاغر سازد.

طرز استفاده از ژل چربی سوز دو قلو

صفر بودن عوارض ژل لاغری سرد و گرم آیچون بیوتی و جوابدهی و تاثیر فوق‌العاده‌ این محصول، موجب شده تا این ژل از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات مراقبتی و بهداشتی باشد. لازم است بدانید که در صورتی می‌توانید از خواص این محصول بهره‌مند گردید که طرز استفاده از ژل چربی سوز دو قلو را بدانید.

این ژل لاغری را باید به‌ صورت ۲ ماه به‌ صورت پیوسته مورد استفاده قرار دهید تا پس‌ از گذشت مدت‌زمان ۲۰ روز تأثیرات قابل‌ توجه آن را مشاهده کنید.

پیش‌ از استفاده از این ژل، در هنگام صبح، باید محل مورد نظرتان را با استفاده از آب و صابون به‌ طور کامل شستشو دهید. سپس چند قطره از ژل قرمزرنگ را بردارید و بر روی محل مورد نظر قرار دهید. لازم است بدانید که این میزان باید به اندازه‌ای باشد که محل مورد نظرتان را چرب نماید.

پس‌ از قرار دادن ژل قرمزرنگ بر روی محل مورد نظرتان، باید در مدت‌ زمان ۳ تا ۵ دقیقه به ماساژ آن بر روی موضع مورد نظرتان اقدام کنید.

پس‌ از آن نیز باید یک سلفون بر روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و در این فاصله، به ورزش و یا پیاده‌روی اقدام نمایید. این مدت‌زمان باید در حدود ۴ ساعت طول بکشد. پس‌ از گذشت این مدت‌زمان نیز می‌توانید ژل را به‌ طور کامل شستشو دهید.

طرز استفاده از ژل سبزرنگ ( ژل لاغری دو قلو سرد و گرم آیچون بیوتی ) به این نحو است که باید هنگام شب، آن را بر روی محل مورد نظرتان قرار دهید و با استفاده از یک سلفون، آن را به‌ طور کامل بپوشانید تا صبح شود. هنگام صبح می‌توانید آن را شستشو دهید. این محصول را به صورت اورجینال از چنارو خریدارید کنید.

  • ۰۱/۰۲/۱۱
  • سید حسن مرتضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی